ילדי ירושלים ממחזרים

    צבי הדס No Comments on ילדי ירושלים ממחזרים
    21:46
    16.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on אליהו ארנד חושף: כך הגיב ראש הישיבה לכתבת הפרופיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהלך הקיץ הגדול של תאגיד המיחזור אל"ה מסתיים בימים אלו. הפעילות הגדולה שליוותה את כל ימי החופש הגדול ובין הזמנים חידדה את המחויבות 'ה'ירוקה' של כל אחד ואחד וגרמה ל'כלובים' המפורסמים של תאגיד המיחזור אל"ה להתמלא באלפי בקבוקי פלסטיק ריקים של ליטר וחצי.

    הפעילות שיועדה לילדי המגזר החרדי, קבלה גיבוי מלא מחבר הנהלת העיר מחזיק תיק תפעול שפ"ע ותברואה, הרב יצחק פינדרוס, שליווה את הפעילות ועודד אותה.

    בהסתמך על דבריו של הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א חבר מועצת גדולי התורה, שאמר לראשי אל"ה כי "מאחר ויש מערך מסודר למיחזור בקבוקי פלסטיק ריקים המאפשר ליצור מהם מוצרים שימושיים רבים ומגוונים, על כן אין לזרוק בקבוקי פלסטיק ריקים לפח וראוי להשליכם למיחזורית", נכנס הרב פינדרוס לעובי הקורה ונרתם למען הצלחת המהלך.

    כמי שבכל השנה אמון על ניקיון העיר ציין הרב פינדרוס כי "איננו מעודדים שימוש נרחב במוצרי פלסטיק. אבל מי שרוכש בקבוקים, ראוי שיעשה בהם שימוש נבון ששומר איכות הסביבה והניקיון שחשובים כל כך לכולנו".

    במסגרת הפעילות נערכו הגרלות בקרב הילדים תושבי העיר שהשתתפו בפעילות המיחזור, והזוכים קיבלו אופניים יקרות וספרים.

    לכשתסתיים החופשה הגדולה יבדקו בתאגיד המיחזור איזו עיר הובילה בכמות המיחזור באופן יחסי לתקופה שקדמה לפעילות ובממוצע מול תושבי העיר. העיר שתוביל תזכה בפרס מרשים – פעילות מיוחדת לילדי העיר בחול המועד סוכות, מתנת תאגיד המיחזור אל"ה.

    בתאגיד המיחזור אל"ה מביעים סיפוק רב מהיקפי הפעילות, ובטוחים כי המהלך החינוכי נחקק, והמודעות למיחזור תלווה את ילדי העיר לכל אורך השנה.

    הרב פינדרוס ציין כי "לאור הפעילות האינטנסיבית וכמויות המיחזור הגדולות, אני מקווה מאד שילדי העיר ירושלים הם אלו שיזכו בפרס הגדול".



    0 תגובות